top of page

כיצד לבחור עיצוב שער חשמלי

השער הוא אחד הפריטים הראשונים שאנו מבחינים בו כאשר מתרשמים לראשונה מבית ולכן לבחירת השער החשמלי של הבית הפרטי תהיה חשיבות רבה ויש לו השפעה רבה על הרושם שהוא משאיר.

מחקרים מתחום הנדל"ן והשמאות מראים שבבית אשר בו החזית היא אסתטית חלה תוספת יוקר של עד 6% לעומת בית בו החזית אינה מושקעת כלל. במרבית המקרים תוספת יוקר זו היא משמעותית מאד וערכה עולה בהרבה מעלויות של חידוש חזית בית שלמה.

לשער החשמלי יש מקום נכבד בעיצובה של חזית הבית והוא בדרך כלל הבולט מבין הפריטים האחרים: המעקות, שער הכניסה להולכי רגל וכו'. במאמר קצר זה אנסה לסייע לכם לבחור שער אוטומטי המתאים לטעמכם האישי ולהעדפותיכם העיצוביות.

מבחינה של עיצוב ניתן לחלק את השער לשני סוגים עיקריים: שער אטום ושער חשוף.

שער ברזל מלא אשר לא מאפשר צפיה בחצר הבית רוב הלקוחות שמעדיפים שערים מלאים נותנים חשיבות רבה לשמירה על פרטיותם. חלקם פשוט מעדיפים להצניע ציוד אישי יקר אשר אינם מעונינים שיהיה חשוף לעיני כל כגון כלי-רכב, וטרינה שקופה וכו'. לקוחות שיש בבעלותם חיות מחמד כמו כלב או חתול, בדרך כלל יטו להעדיף סוג זה של שער אשר אינו מאפשר מעבר דרך סורגיו, במיוחד אם הכלב קטן והנביחות שלו יותר מאיימות מהצורה שלו. מבחינת העיצוב שער אטום משרה אוירה אינטימית ומסוגרת ועלינו לשקול האם אכן זה מה שאנו מעוניינים לשדר בבחירת עיצוב זה.

שער חשמלי אטום

שער ברזל חשוף אשר ניתן לצפות דרכו בחצר הבית שערים חשופים נחשבים למודרניים יותר ומעניקים נופך מעודן יותר לבית. מרבית היתרונות שלהם מתייחסים דוקא לאלמנטים עיצובים והלקוחות שבוחרים בהם הם לקוחות שמעוניינים לשלב את עיצוב חצר הבית עם עיצוב השער החשמלי. ללא ספק, שערים חשמליים אשר העיצוב שלהם ממשיך את קו העיצוב של חצר הבית הם עוצמתיים יותר ומעניקים נופך עדין יותר ואסתטי לבית. בכלל עיצוב אחיד בין אלמנטים שונים כמו גדרות, חלונות, מעקות וכו' בדרך כלל תורם לאיכות העיצוב ומשאיר רושם מקצועי ורב יותר.

לאחר שבחרנו בשער חשמלי אטום או חשוף אנו יכולים לבחור בחומרים אותם נרצה לשלב עם השער.

שער ברזל חשוף שניתן לצפות דרכו בחצר הבית

שער מתכת חשמלי בשילוב זכוכית שער מתכת משולב זכוכית מומלץ כאשר רוצים להעצים את המראה יוקרתי של השער. ניתן להשתמש בזכוכית חלבית כדי לבחור בשער עם עיצוב מינימליסטי שהוא גם שער אטום, כזה שלא ניתן לראות דרכו. הזכוכית היא יחסית חומר עדין, אם כי עמידה בפני פגיעות קלות. בכל זאת, בדרך כלל עדיף להשתמש בה בחלקים העליונים של השער בלבד.

שער חשמלי בשילוב זכוכית

שער ברזל משולב עץ שער משולב עץ יכול להתאים לבתים בעיצוב כפרי או טבעי. העץ לרוב מעניק לשער תחושה חמימה. עץ איכותי הוא חומר חזק שכמעט ואינו מתכלה ואפשרויות העיצוב בו הם רבות ומגוונות ובדרך כלל שערים כאלה משתלבים עם פריטים רבים יותר. בתים עם חצר מפוארת בחזית הבית יעדיפו שער משולב עץ מכוון שהוא משתלב מצוין עם המראה הטבעי של החצר ומדגיש אותה.

שער חשמלי משולב עץ ומתכת

בחירת חזית בית עשויה להיות החלטה מורכבת, יחד עם זאת ניתן לקבוע שהמתכות הקיימות בשוק והחומרים הנלווים האיכותיים מעניקים ללקוח קשת רחבה למדי של אפשרויות מבלי שהוא יצטרך להתפשר על איכויות ועל שיקולים לוגיסטיים.

בברכה, דוד אוחיון


פוסטים אחרונים
bottom of page